צילום תכשיטים, מוצרים, פקשוטים וצלומי 360°
צילום מוצרים מיועד למכור את המוצר, לפרסם אותו באינרטנט, במודעות, או להדפסה על גבי הקופסה של המוצר עצמו.
יש כמה סגנונות מקובלים לצילום מוצרים:
- צילום נקי, מוכר גם כצילום "פקשוט".
המוצר מוצג כולו, לרוב על רקע לבן או שחור, מואר היטב ובזווית מחמיאה במיוחד. משמש בעיקר לפרסום באינטרנט בכלל, ומוקפד במיוחד באתרים כמו אמזון ואי-ביי שדורשים צילום מדוייק, נקי, עם רקע לבן כתנאי הכרחי לפרסום המוצר. אפשר לקבל את הצילום עם הצללה קלה או אפילו השתקפות, כדי ליצור תחושה ריאליסטית.
- צילום אוירה. כאשר הכללים פחות נוקשים ואתם רוצים ליצור אווירה או דימוי למוצר יותר מאשר להקפיד על תצוגה נקייה,
ניתן לצלם את המוצר כשהוא על רקע מעניין או יוקרתי במיוחד, בסביבה הטבעית של המוצר ,
בצורה שמשתמשים בו, או עם מוצרים אחרים מאותה משפחה. לכל מוצר אפשר עם מה שמתאים לו ומשדרג את ההצגה שלו.


- צילום עם דוגמנים: דוגמנית יפה תמיד מעלה את תשומת הלב שהתמונה תקבל, צילום עם דוגמנית הוא יוקרתי יותר, משדר עוצמה, ו משדרג כל מוצר, מספל קפה או מוצר טכנולוגי ועד שכונות מגורים ומוצרים מופשטים כגון ביטוח או הלוואות.
בעזרת דוגמן או דוגמנית אפשר כמובן גם להראות גם איך משתמשים במוצר, עונדים או לובשים אותו. - צילום ידיים: צילום של טבעות על יד של דוגמנית, זה שילוב של צילום פקשוט עם צילום על דוגמנית. יש אפשרות גם לצלם רק פקשוטים של הטבעות, ולשתול אותן בפוטושופ על יד של דוגמנית
- צילומי וידאו 360° : צילום בוידאו של המוצר או התכשיט על צלחת מסתובבת, וכך ניתן לראות את המוצר בצורה יותר מוחשית ומכל הכיוונים שלו. לקוחות אוהבים את התצוגה הזו כי היא מאוד קרובה לדבר האמיתי.



